[vc_row devn_class=”page_title5 title-books”][vc_column]

SZKOLENIA

[/vc_column][/vc_row][vc_row devn_class=”features_sec11 features_sec30 force-separate”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Jak napisać ofertę sponsorską

Czy sponsoring jest dla fundacji? Dlaczego tak trudno znaleźć firmę, która przekaże środki na Waszą organizację? Czy aby na pewno należy winić za to kryzys? Na rynku jest przecież wiele fundacji i stowarzyszeń, które pozyskują regularne wsparcie od sponsorów. Wiele firm oficjalnie deklaruje swoją odpowiedzialność społeczną i chęć nawiązania współpracy z trzecim sektorem. Twierdzą jednak, że to organizacje pozarządowe nie są przygotowane do współpracy z nimi. Dowiedz się czego oczekują od Waszej organizacji sponsorzy.
[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDYnIlM0UlMEElM0NhJTIwaHJlZiUzRCUyMmh0dHAlM0ElMkYlMkZpbnN0eXR1dGZ1bmRyYWlzaW5ndS5wbCUyRnN6a29sZW5pYSUyRmphay1uYXBpc2FjLW9mZXJ0ZS1zcG9uc29yc2thJTJGJTIzZ2Zvcm1fMTMlMjIlMjByZWwlM0QlMjJtX1BhZ2VTY3JvbGwyaWQlMjIlM0UlM0NkaXYlMjBjbGFzcyUzRCUyMmJ1dF9mdWxsMiUyMiUzRSUzQ3NwYW4lMjBjbGFzcyUzRCUyMmJ1dHByb2dyZXNzJTIyJTNFJTNDJTJGc3BhbiUzRSUzQ3N0cm9uZyUzRVphcGlzeiUyMHNpJUM0JTk5JTIwdGVyYXolM0MlMkZzdHJvbmclM0UlM0MlMkZkaXYlM0UlM0MlMkZhJTNF[/vc_raw_html][vc_column_text]

[/vc_column_text][vc_column_text]

Na szkoleniu z przygotowania oferty sponsorskiej:

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”70px”]

poznasz 7 niezbędnych elementów skutecznej oferty sponsorskiej

[vc_empty_space height=”70px”]
nauczysz się „biznesowego języka”, który pozwoli Ci dojść do porozumienia z przedsiębiorcami podczas spotkań czy rozmów telefonicznych

[vc_empty_space height=”70px”]
poznasz oczekiwania potencjalnych sponsorów wobec Twojej organizacji

[vc_empty_space height=”70px”]
dowiesz się jak stworzyć swój własny „Program Korzyści”, dzięki któremu firmy będą postrzegać Cię jako profesjonalnego partnera

[vc_empty_space height=”70px”][vc_tabs interval=”0″][vc_tab title=”Program” tab_id=”1423152947754-0″][vc_column_text]

Program szkolenia: Jak napisać ofertę sponsorską

Dzień 1 (9.30-16.30)
1. 7 kluczowych elementów oferty sponsorskiej
2. Formułowanie oczekiwań i korzyści wobec sponsora
3. Po co nam 3 pakiety sponsorskie i kiedy je przygotowujemy?
4. Formy profesjonalnej oferty sponsorskiej
5. Jak rozmawiać z biznesem, że nas słuchali
6. Aspekty prawne umowy sponsorskiej[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Termin i miejsce” tab_id=”1423152948076-6″][vc_column_text]Miejsce: Warszawa

Najbliższy termin: 7 listopada 2016[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Cena” tab_id=”1423153012747-2-1″][vc_column_text]Cena: od 490zł brutto[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Trener” tab_id=”1423153042869-3-10″][vc_column_text]Trener: Martyna Żak,  więcej informacji o trenerze[/vc_column_text][/vc_tab][/vc_tabs][vc_empty_space height=”50px”]

  • Zapisz się na szkolenie

  • Dane uczestnika

  • Dane do faktury

  • * - pola obowiązkowe
  • To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
[/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-woo-single”][/vc_column][/vc_row]